Dátum



2009. augusztus 23., vasárnap

Olaszország!!!!

Sziasztok!

Igen elutazom. Olaszországban töltök egy hetet. Nagyon várom már az utat, de azért hiányozni fogtok és az írás is. Mivel hétfőn utazom, és vasárnap jövök meg így, hogy mikor lesz új azt, nem tudom megmondani, de ígérem, sietek vele.

Bevallom már izgatott, vagyok, hogy elmehetek Olaszországba. Régi, nagy álmom válik valóra. Meg persze az se utolsó szempont, hogy ott játszódik a New Moon egyik kis része. Biztosra veszem, hogy az egész ország Új hold lázban ég. Ha találok valami érdekességet, abban biztos lehetek, hogy arról beszámolók nektek.

Na tehetem és ott is lesz net, akkor fel-felnézek és válaszolok a kérdéseitekre, de újra ne várjatok. A 10. fejezet úgy elseje, másodika felé kerül fel. (de hangsúlyozom én se tudok erről többet mondani)

Addig is legyetek jók és gyakran látogassátok meg az oldalam. Írjatok megjegyzéseket!!!

Puszi: Ros-alice

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. szia!
    nem ugy volt hogy 1 hétig nem lesze????
    mert már sokkal több idő eltelt lécci tegyél fel frisset már alig tudom kivárni.
    leila

    VálaszTörlés
  3. Szia!!
    én is csatlakozok leila-hoz!!én is kérem hogy tegyél fel frisset minél hamarabb mert márt nagyon hiányzik az új rész:):(
    puszii,Rosalie

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    tudom tudom, de összejöttek a dolgok, de holnap már jön az új.
    addig remélem kibírjátok!

    VálaszTörlés