Dátum



2009. december 24., csütörtök

Kellemes Karácsonyt!!!

Sziasztok!

NE haragudjatok, de nincs új fejezet, helyette inkább egy kis közvélemény kutatás.
A kérdés pedig a következő: Ti hogyan folytatnátok a Moonshiny-t?
Ez azért van mert, bevallom ihletet, szeretnék kölcsönőzi tőletek és persze titeket is beszeretnélek vonni a történetembe. Ha bármiféle gondolatotok van az szívesen várom, persze ha csak még érdekel a sztorim és ha hiányzik, hogy nincs új rész. A gondolataitokat megjegyzésben vagy e-mail-re: ramona204@citromail.hu-ra várom.
Előre is köszönöm az ötleteket:D

puszi: Ros-alice

ui: Kellemes Karácsonyi ünnepeket!!!

6 megjegyzés:

  1. hát szerintem dward megmentené Bellát, aztán elmondaná neki az egész történetet:)

    VálaszTörlés
  2. én arra gondoltam, hogy Brian odahívja Eddy-t és cserébe visszaadja Bellát... Alice nem akarja elengedni testvérét, mert támad egy látomása, amelyben meghal, de Edward hajthatatlan... Alice vele megy, de nem tudja megakadályozni a végzetet és habár Bella ellenkezik, de elviszi őt... a rejtekhely felrobban, Brian épen jön ki a házból, de Edward-ot senki sem látja... közben ő túléli de a többiek erről nem tudnak semmit

    VálaszTörlés
  3. Szia lily!
    tetszik az ötleted, arra godndoltam összedughatnánk a fejünket, ha benne vagy lécci írj az e-mail címemre:D

    VálaszTörlés
  4. örülök, hogy tetszik! most nem vagyok otthon ezért elég korlátozottak a lehetőségeim, de holnap este már otthon leszek és dobok egy mailt, ha áll még az ajánlat ;)

    VálaszTörlés
  5. szia
    persze , hogy áll már alig rám:D

    VálaszTörlés
  6. sziiiiiiiiia. frisstfrisstfrisstfrisst*.*
    gyorsan nem bírom.
    meg ez már szemétség...
    olyan vagy mint én.xD

    VálaszTörlés